»Kot sem že izpostavila, cenim vlogo Maje Pak pri osamosvajanju STO-ja, ker je bila ta takrat politično združena v tri agencije, in tisti, ki so to združevali, so hitro uvideli to napako in Pak je bila ena tistih, ki se je že ob združevanju postavila za samostojen STO, in pozneje tudi tista, ki je samostojen STO vodila.«
»Morda sva imeli različne poglede na to, kaj je 'zeleno', ampak pri sistemskih rešitvah, ki jih ima turizem pri nas na področju trajnosti in zelene sheme, je ona vztrajala in ta model nam vse druge države priznavajo kot izjemen.«
»Mogoče pri kakih podrobnostih, kako zagotavljati to zeleno, in da nimamo procesnih znakov kakovosti, ampak da imamo znake kakovosti za produkte, tako kot imamo pri gastronomiji Michelin, je morda največje strokovno razhajanje, ki ga imava.«
»Z današnjim dnem podajam odstop s funkcije direktorice Slovenske turistične organizacije zaradi razhajanja pogledov na vodenje STO z ministrom za gospodarski razvoj in tehnologijo.«
»Slovensko turistično organizacijo zapuščam v odlični kondiciji, z vrhunsko, motivirano in kreativno ekipo, s katero smo v preteklih letih v tesni povezavi s turističnim gospodarstvom uspešno pozicionirali Slovenijo na globalnem turističnem zemljevidu kot zeleno in trajnostno usmerjeno destinacijo.«
»Rešitve, v katere nas potiska nova realnost, morajo zato bolj pogumno nagovarjati ključne segmente, predvsem pa več časa posvetiti iskanju poti implementacij nadstandardnih rešitev.«
»Umestitev Slovenije na peto mesto lestvice top desetih destinacij, ki jih za nepozabna in trajnostna doživetja v prihodnjem letu priporoča eden najvidnejših medijev na področju potovanj, je za Slovenijo velika čast.«
»Odgovorno potovanje je že desetletja del slovenskega načina življenja in Slovenija je tako postala vodilna država na svetu v razvoju trajnostnih turističnih strategij.«
»Slovenija se je na letošnjo lestvico destinacij v Best in Travel uvrstila tako visoko zaradi svojih nenehnih prizadevanj za oblikovanje trajnostnih rešitev v turizmu in prav zato smo jo tudi izbrali za destinacijo, ki bo na naslovnici knjige.«
»Kriza, ki pomeni 11-krat večji šok kot finančna kriza v letih 2008 in 2009, je v slovenskem turizmu povzročila izgubo kar 7 milijonov prenočitev, s čimer smo se vrnili na številke 10 let nazaj.«
»Višje prilive iz naslova porabe tujih gostov bomo v slovenskem turizmu dosegli z oblikovanjem produktov višje dodane vrednosti, ki temeljijo na trajnostnem turizmu, in z usmerjanjem na goste, ki cenijo neokrnjeno naravo in iščejo posebna, kakovostna, butična petzvezdična doživetja ter so zanje tudi pripravljeni plačati višjo ceno.«
»Rast v turizmu prinaša nove izzive. Zaradi povečanih pritiskov na naravno in družbeno okolje se vse več krajev spoprijema s potrebo po premišljenem in uravnoteženem trajnostnem razvoju ter okrepitvi upravljanja destinacij in tokov.«